Hejsan

Hej!
Vad ska ni eller vad gör ni idag? Själv håller jag på att rita en tibbe. Sen ska jag bada hund. Få se vad ni tycker om den hära bilden som jag har ritat, men jag tycker den blev ganska slarvig... Men vet inte vad ni tycker. Så skulle vara trevligt om ni kommenterade den:)        Här är den bilden jag ritade
Jag har även gjort en bloggheader/bloggdesign. Men jag vet inte hur man sätter in den.... Men ni kan få se den om ni vill. Det är den första bloggdesigen jag har gjort. Men få se om den kommer upp på bloggen!
OBS!!
Vill bara på mina er om att det är strängt ©
Det betyder att ingen får kopiera mina bilder jag har ritat.
Kopierar någon mina bilder, kan det leda till polisanmälning!

Kommentarer
Postat av: Sandra Norén

Åh den likanar Tyke lite! :D

2011-02-01 @ 21:05:05
URL: http://www.sandranoren.wordpress.com
Postat av: Johanna - TibbeTjejen.blogg.se

Svart till Sandra Norén:

Haha, ja.. Kanske lite ;) Fast typ bara i färgen..

2011-02-04 @ 17:15:33
Postat av: moa

vill du sätta in designen? jag kan hjälpa ^^,

jag har gjort och satt in många designer, t.ex melissas

2011-02-05 @ 09:30:08
URL: http://moahz.blogg.se/
Postat av: Lina L

Hej Johanna :3 Jag kan sätta in den om du vill. Du vet du kan skicka msn :3 Ses på måndag :] Alice hälsar x'*D

2011-02-12 @ 11:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0